Vill bort,långt bort.

Hejhej,jag vaknade gör en timma sen. Har suttit i sängen och inte gjort så mycket. Ska ner och äta snart tror jag,är så sugen på choklad:(
Idag har jag inte några stora planer,har möte med djgruppen sen ska jag iväg till gymmet med Ida.
Mysigt!
Imorgon är det skola,funderar på att stanna hemma. Ogillar måndagar.
Men vi får se om det.

Vill bort här ifrån,Skellefteå är ingen stad för mig. Jag hoppas jag kommer in på SRG i Göteborg. Annars flyttar jag ändå,jag kan inte hantera denna stad. Allt är bara kaos hela hela tiden.
Vill träffa min brorsa,saknar honom så otroligt mycket.

Men ni får ha det bra tillvidare,pusshej!



Kommentarer
astrid säger:

2014-01-19 | 14:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback