Min ängel - Stella

Seriöst,jag har inte ridit en sån underbar  häst som Stella.. Hon betyder oerhört mycket för mig.
Hon känner igen mig när jag kommer till stallet då&då. Hon är den häst jag drömt om.
Jag vill köpa hon,mer en någonting annat.
Men jag tror dom inte vill sälja henne.. Varför vet jag inte,dom säger att hon är en "stjärna". Men i mina ögon så rider nästan ingen på hon,dom tävlar knappt henne. Hon är rädd för mycket,det har jag själv upplevt på en dressyr tävling när hon skenade 2 gånger vid publiken.
Men jag tror hon skulle trivas mer på ett privat stall,som i raggvaldsträsk.
Jag vill flytta hon dit för hon kan erbjuda så mycket mer. Hon är bara 12,åh jag vill ha hon för mig själv..
Jag älskar hon så mycket,hon är nästan allt för mig,jag blir tårögd när jag går ifrån hon. Hon tittar bakom sig när jag går,jag vill inte lämna hon.





Kommentarer
saga säger:

Så söta :')

2014-01-19 | 13:02:54
Bloggadress: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback