Godmorning people👋

Hejhej,idag Àr det söndag,kanske inte en av mina favorit dagar men nÀstan.
Ligger i sÀngen och strÀcker pÄ mig,hur skönt som helst!
Ska snart gÄ ner och fika,vart jÀtte sugen pÄ te faktiskt..
Men idag ska jag inte göra nÄgot för jag har blivit sjuk,igen. :(
SÄ jag ska se serien awkvard istÀllet.
Det suger att jag inte kan se pll för en vid 22 oktober,det Àr dÄ dom slÀpper det nya avsnittet.
HATAHATAHATA

I fredags sovde jag hos Ida,super mysigt. Vi for faktiskt pÄ norrhammars "disco" (hatar det ordet)
Var faktiskt ganska bra,fick trÀffa Jerry igen. Han var saknad i massor. <3
IgÄr mÄdde jag inte bra. Men sent pÄ kvÀllen for jag till byske och fick prata med Elwin. Fyfan vad jag har saknat han,höll pÄ börja grÄta hehe..
Fick Àven prata med Marcus,hur gullig som helst Àr han.
Och om timoty lÀser det hÀr(inte för han gör det men ÀndÄ)
Blev ganska chockad nÀr du kom dit,du som bor i VÀnnÀs just nu;)
Men det var roligt,fick Äteruppta kontakten med mÄnga dÀr.

Men vi hörs senare,pusshej


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback